
INNBYDING TE CHAGASEREMONI I PØLSESKOGEN
Lørdag 30. mai kl 12.00-19.00
Hør hør, skogfolk, småfolk, storfolk, potevesner og alt som tuslar mellom røter og mose:
Det blir chagaseremoni attåt bålet/primusen i Pølseskogen, og du er hjertens velkommen.
Vi ska koke chaga så gryta syng, ære Chagaens egenskaper så åndene nikker fornøgd, og elles har vi lært lar at programmet bli akkurat slik skogen, åndene og småfolket sjøl finn på.
I Pølseskogen går’e itte planlegg meir enn nødvendig — åsså veit vi jo at det yrer av liv så vi får ta det vi får og gjera det beste ut ta det.
Ta med kopp, no etannes og drekke, godt humør. Kle de vettug og sitteunderlag mm.(ikkje alle har en svans som Bennyen og sitta på).
Lavvoen står klar, småfolket er spente og åndene mumler alt i måsann.Vel møtt te en fredfull, latterfull og litt mystisk dag i Pølseskogen.
Er det spørsmål, kontakt personer: Bjørn og Gro, Kjell og småfolket.
https://www.facebook.com/share/1CcnyVwdrm/



